2011. október 25., kedd

Pöttyös MesÉkSzer


Itt egy újabb MesÉkSzer. Piros és pöttyös, mert állítólag ez az igazi :) Egyik kedves "kolléganőm" jut róla eszembe, akivel még sohasem találkoztam, de mikor elkezdtem a blogolást, akkor tőle is sokat tanultam.
Ő Lidércke az Öltögető oldalról, biztosan sokan ismeritek a munkáit. Szerettem volna küldeni neki egy ilyen kis szettet, de nem tudtam a címét és abban sem voltam biztos, hogy tetszene neki :)
Ti mit gondoltok erről?

Mutatok egy képet viselet közben is. Íme, valahogy így mutat:





Aki nem rajong a pirosért, az választhat a "libazöld" változatból is.
Az ilyesformán fest:
A bordó szalag a háttérben nem véletlen, már mikulásra, karácsonyra készültek ajándékdobozkával.

A dobozkák rendkívül mutatósak, és külön is meg lehet majd vásárolni nálam. Szeretnétek, hogy megmutassam?


4 megjegyzés:

  1. Több napos elmaradásom van blogolvasás terén (szerintem már behozhatatlan), de most gyorsan benéztem hozzád, hogy lássam, van-e valami új, és igen meglepett, amit olvastam. :)) Gyönyörű a szetted, és nagyon jól esett, hogy én jutottam eszedbe róla! Köszönöm. :))

    VálaszTörlés
  2. Igazán örülök, hogy tetszik Neked! Köszönöm, hogy benéztél! Az elmaradás sajnos nálam is gyakori :S
    Esetleg ha megadod a címed, szívesen küldök Neked egyet csak úgy! Amikor elkezdtem a blogolást, sokat nézelődtem Nálad, és a többieknél is. Sokat tanultam tőletek! Ha pedig piros pöttyös, akkor biztosan Te jutsz az eszembe! :o)

    VálaszTörlés
  3. Ez szerintem is gyönyörű! Szép nőies! Én is szívesen viselnék egy ilyet. Kár, hogy fémallergiám van és nem sűrűn viselhetek divatékszert. :( Szuper ötleteid vannak! Gratulálok a blogodhoz!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Anita!

    Köszönöm! Ez jól esik! :o) Igen a fémallergia nálam is beleszól abba, hogy mit viselhetek ráadásul nem is nagyon állnak jól az ékszerek. Ezért is folyamodtam rá, hogy magamnak készítsek egyet-kettőt. Aztán rátaláltam ezekre az ékszerelékekre és ezeket nyugodtan viselhetem, még a fülemben is. Igaz nem hordom őket minden nap...köszi, hogy benéztél! :o)

    VálaszTörlés